Raviurheilu on minun mielestäni ennenkaikkea haaveita. Unelmia menestyksestä ja uskoa omaan tekemiseen.
Hevosihmisiltä haaveet eivät koskaan lopu. Minun pitkäaikanen suuri haave omasta tallista toteutui kesällä 2008.
Lohkoamisen yhteydessä tallitontti sai osuvan nimen; haavemaa.


Tallissamme asuu neljä suomenhevosta, joiden kanssa touhutessa kaikki mahdollinen vapaa-aikani kuluu.

Tämä blogi pitää sisällään ajatuksiani raviurheilusta, elämästä yleensäkin ja juttua hevostemme arjesta.



9.1.2014

Kevään merkki

Eipä sillä, että sitä talveakaan olisi vielä ollut, mutta kenties se jää tänä vuonna kokonaan välistä, sillä varma kevään merkki on, että tallin käytävä näyttää oripoikien harjaamisen jälkeen tältä. :D


 
 
 
Toinen syypäistä puolestaan näyttää tältä:



Niin. Ja näissä mun postauksissa on nykyään ihan yhtä paljon asiaa
ja mielenkiintoa kuin nykyisissä Hevosurheiluissa... ;)

2 kommenttia:

  1. Jes Jes, hyvä pojat ;) Mutta arvaa kun tänään Viltsun kainalokarvoista irtos muutama niin olin, että mitä kummaa! Siitä innostuneena kokeilin irtoaisko muualta..noup..Tammat..

    Samun fleda on kasvanut hurjasti! voi tulla ens kesänä "ongelma", että letti paukuttaa päätä :P onneksi on teippejä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, mä olisin tosi kateellinen jos sun tammalta alkais jo irrota talvikarva. ;) Oon varma, että Salama kattoo nytkin järkyttyneenä poikien karvanlähtöä ja päivittelee, että te torvelot ette tiiä, mitkä pakkaset vielä tulee.... ;) Ja se pitää ite kyllä huolen, ettei palellu ennen juhannusta.

      Joo, Samulla on jo ihan hieno etutukka - siihen saa kesällä hyvän letin ja teipeistä homma ei todellakaan jää kiinni. :D

      Poista