Raviurheilu on minun mielestäni ennenkaikkea haaveita. Unelmia menestyksestä ja uskoa omaan tekemiseen.
Hevosihmisiltä haaveet eivät koskaan lopu. Minun pitkäaikanen suuri haave omasta tallista toteutui kesällä 2008.
Lohkoamisen yhteydessä tallitontti sai osuvan nimen; haavemaa.


Tallissamme asuu neljä suomenhevosta, joiden kanssa touhutessa kaikki mahdollinen vapaa-aikani kuluu.

Tämä blogi pitää sisällään ajatuksiani raviurheilusta, elämästä yleensäkin ja juttua hevostemme arjesta.



21.7.2014

Valiotamma!

 

Salaisuus Rok 24,9aly

 


Kaikki voitava tehtiin.
 
Melkein kaikki tuuritkin olivat kohdillaan. Kerrankin.
 
Mikkelin reissulle lähdettiin toiveikkaina ennätystä metsästämään.
 
Saatiinkin paljon, paljon enemmän.
 
Kotiin tultiin valiojuoksijatamman kanssa.
 
Enemmän tekstiä tulossa joskus, kun taas ajatus toimii edes hieman paremmin.
Nyt on vain mykistys. Kiitollisuus. Ja onnellisuus.
Salaisuus.

16 kommenttia:

  1. Mykistyneenä olen seurannut teidän hevosten otteita starteissa, ihan käsittämättömän upeaa <3 Onnea valiotammasta!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentistasi. Minustakin tämä on niin käsittämättömän upeaa, että tuntuu ihanalta, että muutkin voivat olla samaa mieltä. Minä kiitän onnitteluista. Valiotamma, ai että se vain kuulostaa hyvältä. ;)

      Poista
  2. Vitsit, sijoituskin olisi ollut parempi jos ei ois jäänyt sippaavan taakse pakettiin..!! Onnea kuitenkin hirmuisesti uudesta valiojuoksijasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kieltämättä sijoitus olisi voinut olla parempi ja aikakin muutaman kymmennyksen kovempi jos Salama olisi saanut loppusuoralla kiritiloja. Mutta aivan hirvittävän onnellinen olen tästä tuloksesta. Kiitos!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Sitä tämä juuri on, niin upeaa. Kiiiitoooos!!!

      Poista
  4. Aivan mahtavaa, isot onnittelut! Teillä kohta tallissa kolme valiojuoksiaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tuhannesti! Kolmenteen valioon on vielä matkaa, mutta ainakin Samulla on nyt paineita niskassa. :D

      Poista
  5. Mahtavaa, onnea!!:D:D

    VastaaPoista
  6. Saran Salama onnittelee tytärtään hienosta suorituksesta, upea valiojuoksija! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos isä-Salamalle!!! Minä olin tästä valiosaavutuksesta niiiiiiiin ikionnellinen - ja oon yhä.

      Poista